Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Ότι να'ναι: Vol. 2

Έλα παραδέξου το.. καιρό έχω να κάνω ότι να'ναι ανάρτηση και σου έλειψε (λέμε τώρα)!
Το λοιποόοοον... Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω βασικά.

Καταρχάς, μετά την τελεία, ψάχνω να βρω σπίτι..Γιατί καλό, χρυσό και άγιο αυτό που έχω τώρα, αλλά κομμάτι ακριβό για ένα άτομο (πλέον). Που λες, πήρα η καλή σου την εφημερίδα με τις αγγελίες και άρχισα περιχαρής (not!) την αναζήτηση. Σα να μην έφτανε που -στην περιοχή που ψάχνω- δεν υπήρχαν πολλές αγγελίες, άρχισα να αποκλείω και κάποιες για διάφορους λόγους (τιμές ενοικίων, τετραγωνικά κτλ). Ε.. τελικά έμεινα με καμιά δεκαπενταριά.Πήρα τα τηλέφωνά μου και έκλεισα και κάποια ραντεβού για να τα δω. Σε μερικά από αυτά, δεν έκανα καν τον κόπο να μπω μέσα: η θέα απ' έξω έφτανε και περίσσευε. 
Σε ένα που έκανα το λάθος και μπήκα, η εμπειρία ήταν τραυματική. Η πολυκατοικία ήταν σαν νοσοκομείο τρελοκομείο, αλλά στο πολύ spooky και η σπιτονοικοκυρά -εκτός του ότι με "έκοβε" από πάνω μέχρι κάτω (άι σιχτίρ μωρή κάργια)- προσπαθούσε να με πείσει πως η στενόμακρη, καταθλιπτική, αρχαία τρύπα που έβλεπα, είναι τα παλάτια της πριγκίπισσας Σίσσυ. OMG δηλαδή!

Θα ξαναπάρω μια εφημερίδα, διότι σήμερα με βάρεσε νέο αστροπελέκι. Μου ήρθαν τα κοινόχρηστα 10 μηνών και μαζί με αυτά μου' ρθε και ο θάνατος. Κάθεσαι? Για κάτσε καλύτερα: 430 €.. Ναι, ναι.. καλά βλέπεις. Και καλά η ΔΕΗ και το πετρελαιο, οκ, έχω μετρητή και οι τιμές είναι φυσιολογικές. Αλλά το νερό και τα δημοτικά τέλη, είναι εξωπραγματικά. Πως γίνεται που πριν (που είμασταν δυο άτομα) να είναι Υ ευρώ και τώρα που είμαι μόνη μου να είναι 2επίΥ??? Κάτι δεν κολλάει ή εγώ έχω πρόβλημα αντίληψης και μη-μαθηματικό μυαλό? Γιατί, άμα έχω πρόβλημα, να μου το πεις να μην εκτεθώ και στο σπιτονοικοκύρη αύριο που θα πάω να του εκφράσω την αμφιβολία μου... Α σιχτίρια, το θυμήθηκα και συγχύστηκα πάλι.


Η δουλειά τώρα... άλλο πονεμένο κεφάλαιο! Πέρυσι, είχα φάει τα κομμάτια μου που τα Σάββατα ήμουν πάντα βραδυνή και δεν μπορούσα να φύγω για κανένα -έστω πετσοκομμένο- Σ/Κ. Φέτος, που δεν μπορώ να πάω πουθενά, ΠΟΥΘΕΝΑ όμως, η προισταμένη έχει γ@μηθεί να με βάζει πρωί. Δηλαδή, πες μου εσύ τώρα: μου κάνει πλάκα ο Θεός? Οχι, πες μου...
(Νταξ, τώρα θα μου πεις άλλοι δεν έχουν καν δουλειά και εσύ γκρινιάζεις για το τίποτα. Οκ, ναι το δέχομαι, αλλά είμαι γκρινιάρα.. τώρα θα με μάθεις? )
Ααααα.. τώρα που είπα "δουλειά"... τι θυμήθηκα: είναι κάποιοι στη δουλειά που γκρινιάζουν για τα πάντα και το παίζουν τζάμπα μάγκες, αλλά προχθές στην απεργία, μόκο! Το πόσο σπάστηκα, δεν λέγεται! Τι μου γκαρίζεις μωρή μοσχάρω κάθε τρεις και λίγο και όταν είναι να απεργήσεις κάνεις την πάπια? Α στα διάλα να πούμε πια. Ή παίξτο σωστά ή βγάλε το σκασμό και μη λες μεγάλες κουβέντες. Η δικαιολογία που άκουσα από μια από αυτές που υποστήριζαν ένθερμα ότι θα απεργήσουν ήταν η παρακάτω: "Ε νευρίασα με τους άλλους που ήταν μια έτσι, μια γιουβέτσι και δεν απέ(ή)ργησα*". Συγγνώμη κιόλας, αλλά απεργείς για σένα, όχι για τους άλλους, hellooooo!
*Δεν ξέρω αν το σωστό είναι απέργησα ή απήργησα... :/

Εν τω μεταξύ, τώρα τελευταία τείνω προς τη μισανδρία. Έχω σπαστεί πολύ και όχι δεν φταίει ο πρώην. Αυτός είναι μια χαρά φυσιολογικός άνθρωπος. Οι άλλοι μου φταίνε :Ρ Μα καλά, πώς γίνεται, πώς είναι δυνατόν να είναι όοοολοι τόσο μα τόσο προβλέψιμοι, τόσο μα τόσο ίδιοι? Μιλάμε και ξέρω ακριβώς την επόμενη φράση που θα ακολουθήσει. Ακριβώς όμως. Δεν μπορώ ρε φίλε.. ξενερώνω! Υπό άλλες συνθήκες, θα την πατούσα και θα τα κατάπινα όλα αμάσητα. Έλα όμως που την έχω ήδη πατήσει στο παρελθόν και έχω μάθει.. Το έχω ξαναδει το έργο και όχι, δεν μου άρεσε το ομολογώ! :Ρ
Ρε αντράκια, κάντε μου δυο τόσες δα χαρούλες: γίνετε λίγο πρωτότυποι και τιμήστε λίγο τα παντελόνια που φοράτε. Δηλαδή, νισάφι πια!

Χμμμ.. τι άλλο, τι άλλο...? Βασικά, νομίζω ότι έχω κι άλλα να πω, αλλά σε βλέπω, είσαι έτοιμος/η να κόψεις λάσπη και αυτό δεν το θέλουμε, οπότε κάπου εδώ ήρθε η ώρα να το βουλώσω. :Ρ Τα είπα και ξεθύμανα (θα' θελα!). Πρέπει να βρω με κάτι να ασχοληθώ, να εκτονώνω με κάποιο τρόπο τα νεύρα μου, γιατί άπαξ και συνεχιστεί έτσι το καλοκαίρι μου θα έχουμε πρόβλημα... μεγάλο πρόβλημα! :S

22 προσπάθειες διάσωσης:

Αμερικλάνος είπε...

Πήξιμο κ εσύ το καλοκαίρι ε? Ωραία, θα πήζουμε παρέα εξ αποστάσεως χαχαχαχα

(Αυτές οι)(παρενθέσεις)(σου με)(πεθαίνουν)(λέμε)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σε άσχημη στιγμή σε βρίσκω...
Μην έρθει η ώρα μου να με κατσαδιάζεις φοβάμαι...
Χαμογέλα..
Κάποια συνομήλικη σου ψάχνει σπίτι κατά Πάτρα μεριά γιατί δουλειά εδώ δεν έχει. Εκεί βρέθηκε ..εκεί θα πάει..
Και έχω πάθει.. πανωλεθρία!!!
Τουλάχιστον έχουμε να μετράμε έναν άνεργο προς το παρών..

Χαμογέλα να πάρω δύναμη...

!sweety! είπε...

Λολάκι μου να ξεκινήσεις power yoga!!!Ή kick boxing!!!
Τρελή εκτόνωση σε λέω...
(ακόμη δεν ξύπνησα εγώ καλά-καλά,ξύπνησε η Θεσσαλονίκη μέσα μου)
Anyway...αν δεν θες κάτι συγκεκριμένο...ξεκίνα γυμναστήριο γενικά!

Έτσι θα λυθεί και ένα ακόμη πρόβλημα...Θα δεις λιγότερο προβλέψιμους άνδρες.Βέβαια αυτοί ίσως να 'ναι λίγο (πολύ) ψώνια,αλλά τεσπα...Θα κάνουμε την πάπια αν είναι να μην κοιμηθούμε από τη βαρεμάρα!
Εεεεεεε???Εεεεεεεε???Εεεεεεεε???

Όσο για το πήξιμο...τι να πω???Καλό κουράγιο ρε κοριτσάρα...
Πού ξέρεις;;Κάποια στιγμή μπορεί να παίξει και καμιά άδεια...
(λέω εγώ τώρα μπας και σου φτιάξω τη διάθεση)

Σμουτς & καλή εβδομάδα!!!

Froghall είπε...

1. Legetai donitis, poli kali asxolia u know ;) :P
2. kick tha se iketeuso na min ksekiniseis an de to exeis :) poli kali ektonosi men oxi gia ''gomenitses'' kathe eidous de (prosexe de leo esena gomenitsa alla thimithika kati malakismenes kai mia xoreutria pou eixe erthei kai petousan.. sta diala proiniatika)
3. prin krineis san wannabe noikara krine ti mporei na exei dei i kakomoira i spitonoikokira prin apo esena gia na exei ftasei na se kobei apo pano mexri kato ;) den einai oloi kaloi noikarides se auton ton kosmo :)

Lonely

Gaurakos είπε...

Αχ ρε Λόλα. Και εσύ σε λάθος χέρια έπεσες; Κρίμα.

Α ρε καθίκι φαντάρε, εσύ φταίς για όλα...

Ξέρω, ξέρω της ψ@@@ης μου το χαβά έχω. :P :P

astakoulis είπε...

Είχε και αίθουσα για το σαββατιάτικο βαλς το διαμέρισμα της Σίσυ; Σε συμβουλεύω να βρεις ένα σπίτι που οι σπιτονοικοκύρηδες να μένουν όσο πιο μακριά γίνεται. Και όσο για τους άντρες, είπαμε. Πεταμένα λεφτά.

gnostosagnostos είπε...

ααα...η λυση σου απο οσα διαβαζω ειναι μια

να το γυρισεις σε λεσβια και να πας να μεινεις με μια κοπελα μαζι.....!

:P

Gaurakos είπε...

Πες τα χρυσόστομε Γνωστέ!

Αυτό της λέω και εγώ και μάλλον το κατάφερα... αυτές τις ημέρες ;)))))

Gaurakos είπε...

:P:P:P:P:P:P

Λόλα είπε...

@Αμερικλανος
Δεν με βοηθας, αλλα ουτε και με παρηγορεις, δυστυχως!
Και λιγα για τις παρενθεσεις μου, μη φαμε τις κοτσιδες μας! :Ρ
χαχαχα!


@Γιαγια Αντιγονη
Μα ειναι ποτε δυνατον να κατσαδιασω τοσο γλυκο ανθρωπο?
Εσυ πρεπει να με κατσαδιασεις που γκρινιαζω για τα παντα (σχεδον)!
Καλη αρχη ευχομαι και αφου βρεθηκε δουλεια, ολα καλα θα πανε, θα το δεις! :)
Πολλα χαμογελα γιαγιακα μου! :))))



@sweety
Σουιτονι μου γλυκο...το γυμναστηριο το απεχθανομαι (δεν εχω παει ποτε, αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα βαρεθω αμεσως). Το Kick boxing ειναι μια καλη ιδεα, αλλα no money, no kicking! :P
Καλα.. αυτους που συχναζουν στα γυμναστηρια, δεν θες να τους σχολιασω, πιστεψε με! :Ρ
Ασε που δεν ειναι του στυλ μου οι φουσκωτοι-γραμμωμενοι!
Keep πηζing λοιπον και τα μυαλα στο μπλεντερ! Χαχα!
Φιλια πολλα γλυκεια μου και καλη συνεχεια στην εξεταστικη σου! :*

Λόλα είπε...

@Lonely
1. Μα πλακα μας κανεις κ εσυ τωρα? Παιζεις με τον πονο μας? :ΡΡ χαχα!
2. Α μπα! Δεν ειμαι σε καμια περιπτωση γκομενιτσα! :Ρ
3. Συμφωνω, αλλα αυτη δεν ειχε καν το τακτ να το κανει λιγο πιο διακριτικα. Και σιγουρα μπορεις να ξεχωρισεις ενα αναγνωριστικο σκαναρισμα απο ενα "κουτσομπολιστικο"... ;)
Μακια κουκλα!


@Γαυρακος
Α ρε Γαυρε! Ευτυχως που τα λες μονος σου και δεν χρειαζεται να επαναλαμβανομαι! Χαχαχαχα!
(Ελα.. σε πειραζω! :* )


@Αστακουλης
Ναι, μονο ο πολυελαιος του ελειπε, αλλα μου ειπε οτι τον εχει στειλει για επισκευη! :Ρ Χαχαχαχα!
Η συμβουλη σου ειναι παρα πολυ καλη, αλλα ελα που παντα σχεδον μενουν στην ιδια πολυκατοικια.. :/
Τωρα για τους αντρες, αμα ξαναπω κατι, θα γινω γραφικη, οποτε ασ'το να παει στο διαολο.. :Ρ


@γναγ
Πω ρε φιλε! Πως το σκεφτηκες ολο αυτο?! Μα να μη μου περασει καν απο το μυαλο? :Ρ
Αμα σε πιασω..... :Ρ


@Γαυρακος
Εσυ μη χασεις! Να συμφωνησεις αμεσως! :Ρ χαχαχαχαχαχα!
Τρελοκομειαααα!
(υ.γ: τιποτα δεν καταφερες.. τζαμπα χαιρεσαι! :Ρ )

Gaurakos είπε...

Εγώ άλλα έμαθα όμως. Κανελώθηκε καλά το...ρυζόγαλο. :P

Statler ή Waldorf είπε...

Οταν λεω οτι με αντιγραφεις...ψαχνω σπιτι μανδαμ...και δεν βρισκω πραμα...κατω απο 600 ευρω...τι σκατα...και οταν λεμε 600 ευρω οχι πανω απο 30 τετραγωνικα, που να θελα και κατι πιο μεγαλο...

Να σου πω...και μας μας το χαν κανει αυτο με το νερο, ελεγξε το ρολοι και δες και αν σταζει...γενικα στο Ηρακλειο το χουν ψιλο-γαμησει...!

Κατεβαινω 10 Ιουλη (να καλε τι θα κανεις τα βραδια σουυυυ)

σταλιν

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοριτσάρα μου μην σκας,άσε τα χαμένα κορμιά αρσενικά και θηλυκά να λένε,έσκασαν από τη ζήλια τους που δεν ήταν στη θέση μου,θα τους περάσει, τώρα με ντεπόν θα είναι; με σταρχιδαμολ; κάτι θα παίξει πάντως σε παυσίπονο!!!
Τα φιλιά μου...

Δραπέτης είπε...

Πωω ανοιξες τόσα θέματα που δεν ξέρω τι να πρωτο-σχολιάσω!

Αυτό που θα πω, είναι αυτό που είπες και συ: Ευτυχώς που έχεις μία δουλειά.
Τώρα τι θα κανεις με τα εξοδα,τα σπίτια, τους αντρες δεν ξέρω.. :)

Dreameraki είπε...

μου έλειψες
μου έλειψες
μου έλειψες
μου έλειψες
μου έλειψες
κι όχι δεν το έκανα copy paste απ΄τη πορκου!!Το ξαναγράφω!!Ε αφού είστε τα κορίτσια μου εδω μέσα,εγώ φταίω;;!!!
Πώς είσαι;Πού είσαι;;

Λόλα είπε...

@Γαυρακος
Αμαν πια! Πφφφφφφφ δηλ! :Ρ


@Σταλιν
600 ευρω, 30 τμ??? μα ειναι σοβαροι?!
Και υστερα γκρινιαζω εγω... πφφφ!
Το ρυθμισα το θεματακι με τα παραπανισια.. ειχε υπολογισει και τον πρωην στη σουμα τελικα.. ;)
Τωρα για το Ηρακλειο, δεν θες να το σχολιασω.. :Ρ Παντως με βρισκεις συμφωνη, αυτο ειναι το μονο σιγουρο! ;)
10 Ιουλη, ε? Χμμμ... μια χαρουλα!! :)))
Φιλια πολλα βρε τρελο! :*


@Φουλη
Ετσιιιι! Πες τα! Γιατι εγω παρακαλαω μερικους μερικους να κατεβουν (ονοματα δεν λεμε, οικογενειες δεν θιγουμε :Ρ) και αυτοι το χαβα τους! :Ρ
Φιλια πολλα κουκλαρα μου!! :*



@Δραπετης
Βαλλεσαι απο παντου ε? Χαχα!
Δεν με βοηθας ομως και πολυ με στεναχωρεις! Χαχα!
Φιλια πολλα βρε! :)



@dreamer
ΜΑΡΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
και μενα μου ελειψες μωρη σκατουλα! :*
Καλα μαρη... δεν ντρεπεσαι να μη διαβαζεις την αναρτηση?? :Ρ
Αμα τη διαβαζες, θα ηξερες πως ειμαι (νευρα, πολλα νευρα! Μονιμα θα μου πεις, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια :Ρ) Χαχα!
Σε πειραζω, μη με παρεις στα σοβαρα! :*
Και που εισαι... μη χανεσαι, ναι?

nefelokokkugia είπε...

Χωρίς πλάκα.
Σκέφτηκες να αλλάξεις πόλη αν σε παίρνει? Τουλάχιστον θ΄απολαμβάνεις σπιτάρα χωρίς τρελλά ενοίκια.

Dreameraki είπε...

ΘΕΛΩ ΤΟ ΤΗΛ ΣΟΥ!!ΜΑΙΛ!!!

Λόλα είπε...

@nefelokokkugia
Η αληθεια ειναι πως οχι, γιατι υπαρχουν τεχνικα θεματα. Αλλα σε αυτο που λες, δεν εχεις κ αδικο! ;)


@dreamer
ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΟ ΔΙΝΩ!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! :Ρ

Dreameraki είπε...

Ρε δεν ήρθε κανένα μαιλ!!Μη παιδεύεις,άντε κάνει και ζέστη!!!

Λόλα είπε...

Γραψε μου εδω το μεηλ σου και μολις το παρω, θα το σβησω... Αντε! :Ρ