Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ξημερώματα Τρίτης

Κάπου μετά τις 4 και ο ύπνος δεν λέει να έρθει. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, που ενώ πρέπει να κοιμηθώ και ο Μορφέας δεν μου κάνει την τιμή να με επισκεφτεί, ξαναανοίγω το λάπτοπ και παίρνω το δρόμο για το "κρυσφήγετό" μου, που δεν είναι άλλο από τούτο εδώ το μπλογκ. Και όταν εγώ κάνω αυτή την κίνηση, πάει να πει πως κάτι δεν πάει καλά, κάτι με τριβελίζει...

Κοιτώντας το σχεδόν άδειο σπίτι, νιώθω ότι έφυγε ένα μεγάλο μέρος του εαυτού μου. Και αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί και -κακά τα ψέματα- με πονάει. Όσο και να το είχα επεξεργαστεί μέσα μου τόσο καιρό, όσο και να το ήθελα, όσο και να μου το υπαγόρευε η λογική μου και παρόλη την εσωτερική προεργασία με τον εαυτό μου, τελικά αποδείχτηκα απροετοίμαστη.. 

Παρόλα αυτά, νιώθω πως έκανα τη σωστή κίνηση και πήρα τη σωστή απόφαση. Και όταν εγώ νιώθω κάτι το οποίο προέρχεται από τα τρίσβαθα της ψυχής μου σημαίνει πως είναι σωστό. Η διαίσθηση μου σπάνια κάνει λάθος. Νιώθω ήρεμη, αν και προσπαθώ να "χωνέψω" τα νέα δεδομένα και την νέα μου ζωή. Επιτέλους ξεφορτώθηκα αυτή την άθλια αμφιβολία του "τι θα κάνουμε, πως θα εξελιχθεί, τι θα γίνει". Είναι μεγάλη ανακούφιση να φεύγει από πάνω σου το βάρος της αμφιβολίας. 

Είμαι καλά... και θέλω και εσύ να είσαι καλά, ακούς?? Μπορεί τώρα να σου φαίνονται τα παντα μαύρα και άραχνα, αλλά όλα θα πάνε καλά. Είμαι σίγουρη γι' αυτό και ξέρεις ότι σπάνια κάνω λάθος σε κάτι τέτοια. Να (σε) προσέχεις...

12 προσπάθειες διάσωσης:

gnostosagnostos είπε...

Η δύναμη της συνήθειας ......

Δεν είναι τίποτα...θα περασει

ΦΟΥΛΗ είπε...

Η δύναμη του έρωτα,του πάθους που χάθηκε θα πω!!!
εύχομαι μόνο να κάνω λάθος..
καλημέρα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θα περάσει και αυτό....
Χρόνος του λείπει..
Καλημέρα

Statler ή Waldorf είπε...

Εγω πριν ενα μηνα ακριβως...?

Υπομονη? Πραγματι, θα περασει...

Λες πως δεν μπορεις, κλαις,ξεσπας, σου λειπει, μετα το παιρνεις αποφαση...ηταν για καλυτερα...!

την καλημερα μου μανδαμ,
φιλια πολλα
σταλιν

Λόλα είπε...

@gnag
Το ξερω, γλυκε μου, οτι θα περασει. Δεν ειναι δα και η πρωτη φορα που χωριζω.. :)



@Φουλη
Θα δειξει... :)



@Γιαγια Αντιγονη
Τη μιση σου σοφια να ειχα, γιαγιακα μου... καλημερα σου! :)



@Σταλιν
Σταλινακι μου, δεν τιθεται θεμα.. ειμαι πολυ ηρεμη, ουτε κλαμματα, ουτε υστεριες, ουτε τιποτα. Επειδη ακριβως το ξερω οτι ειναι για καλο, το εχω ηδη αποδεχτει.
Φιλακια πολλα μικρη! ;)
υ.γ: θα κατεβεις καθολου για καλοκαιρι ή τρεχεις με τα νεα δεδομενα?

next_day είπε...

χμμμ...
δεν θέλω να πώ τίποτα... ούτε υπομονή, ούτε κουράγιο...
όλοι του ζούμε, όλοι το περνάμε.. ο καθένας με τον τρόπο του...
Σημασία έχει ότι ήταν συνειδητή απόφαση!

Φιλί Διαμαντένιο!

Λόλα είπε...

@next_day
Ακριβως αυτο: συνειδητη αποφαση.
:)
Φιλια πολλα κουκλιτσα μου! :*

Lonely είπε...

e kai an den perasei ksanagirnas...den einai kako na girizeis kai na les oti den perase :)

Λόλα είπε...

@Lonely
Μ' αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι! :ΡΡ
Φιλια πολλα κουκλα! :*

kalo paidi alla... είπε...

αφού έτσι νιώθεις τότε είναι σωστό τελείωσε. Το θέμα είναι πώς θα το καταλάβει κι ο άλλος

nefelokokkugia είπε...

Το έζησα. Περίμενα να είμαι σαν εσένα, αλλά ευτυχώς δεν...
Όταν συνειδητοποιείς ότι μια κατάσταση δεν πάει, πρέπει να φανείς σκληρός.
Μόνο σε καλό θα σου βγει. Θες απλά λίγο χρόνο ακόμα.
Μια χαρά θα τα πας.
Φιλιά και cyber αγκαλιές. Δεν είσαι μόνη.

Λόλα είπε...

@kalo paidi alla...
Βρε καλως το καλοπαιδο! Welcome! :))
Θεωρω πως και ο αλλος το εχει καταλαβει, απλα ζοριζεται να το εμπεδωσει. Θα δειξει..
Ελα τωρα να σε κερασω μια γρανιτα, μη στεκεσαι στον ηλιο! :)




@nefelokokkugia
Και ειμαι και πολυ ψυχραιμη στην παρουσα φαση, φαντασου!
Thanks for the support, ρε!
Μακια! :*