Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Unpisteftable!

Το μπλόγκι μου κλείνει ένα χρόνο ύπαρξης!
Αν είναι δυνατόν!
Πότε πέρασε κιόλας ένας χρόνος?!

Να το χαίρομαι λοιπόν! :))

Το καημένο, αλλιώς σκόπευε να ξεκινήσει, αλλιώς ξεκίνησε και αλλιώς κατέληξε!
Και πλάκα-πλάκα, το αγαπάω τούτο δω το "κατασκεύασμα" για πολλούς λόγους! Ένας από αυτούς είναι ότι μέσα από αυτό έχω γνωρίσει ανθρώπους που πραγματικά τους συμπαθώ πολύ (ξέρετε εσείς ποιοι είστε! ;) ), παρόλο που δεν τους έχω δει ποτέ μου (μερικούς όμως εν καιρώ θα τους συναντήσω κιόλας, χοχοχο! :Ρ)

Χρόνια σου πολλά μπλογκάκι μου! Θα είμαι εδώ για όσο περνάμε και οι δυο μας καλά! :ΡΡΡ


(Υ.Γ: κανονικά είχε γενέθλια στις 6, αλλά εγώ σήμερα έφαγα τη φλασιά και το θυμήθηκα... Μην του το πείτε..Σςςςςς! :Ρ )

25 προσπάθειες διάσωσης:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια πολλά να γράφεις, όπως μόνο εσύ ξέρεις...
Φιλιά πολλά κουκλίτσα...

Ανώνυμος είπε...

Χρονια Πολλά
να κανετε παρεα για πολυ καιρο ακομη!

φιλια πολλα

Gaurakos είπε...

παρόλο που δεν τους έχω δει ποτέ μου (μερικούς όμως εν καιρώ θα τους συναντήσω κιόλας, χοχοχο! :Ρ)


Μερικούς; Γιατί τους διαλέγεις; Και εγώ νόμιζα όλους. Εγώ είμαι μέσα; Γιατί αν δεν είμαι χρόνια πολλά δεν σου λέω. :P :P

Marouli είπε...

Αχου το μωλε χρονισε το κουτσικοοοο!!! :)

Να το χαιρεσαι!! Να το απολαμβανεις οσο μπορεις!!

Μαρουλοφιλακιαααα!

nefelokokkugia είπε...

Xρόνια πολλά Λόλα μου.
Μεσημεριανά φιλιά

Λόλα είπε...

@Φουλη
Ασυναρτητα δηλ? :Ρ χαχα!
Μακια κριαρω μου! :)



@Coulitoni μου
Ευχαριστω! Οσο ειστε εσεις εδω, θα κανουμε ολοι μαζι παρεα! :)
Μουτς!



@Γαυρακος
Αμαν μωρεεεε! Αμεσως να γκρινιαξεις! :ΡΡ
Δεν τους διαλεγω.. απλα μπορει καποιοι απο εσας να μη θελουν να υπαρξει και φυσικη γνωριμια. Με το ζορι??? :Ρ
Αν εισαι μεσα ή οχι, εξαρταται μονο απο εσενα! ;)



@Μαρουλινι μου
Νιιιι ρεε! :D Μεγαλωσε κ αυτο! :Ρ
Ευχαριστω κοριτσακι μου, πολυ πολυ!
Φιλακια!



@nefelokokkugia
Ευχαριστω πολυ κουκλα μου!
Φιλια πολλα και σε σενα!! ;))

gnostosagnostos είπε...

να το κοριτσακι μας που μεγαλωσε....
ελα κατσε στα γονατακια μου να σε νταχτιριντισω χαχαχαχα!

Λόλα είπε...

γναγ
Το θες πολυ? :Ρ

gnostosagnostos είπε...

xaxaxa!
και θα σου λεω ιστοριες!

Λόλα είπε...

@γναγ
Πφφφφ.. Μου' πεσε! :Ρ
Το θεμα δεν ειναι να μου λες.. το θεμα ειναι να γραψουμε εμεις μια! :Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

όπα γναγν αυτό είναι πρόκληση!!!
μπράβο λολα!! κάτσε να ρθω κάτω και θα δεις, μικρο κορίτσι να λες τέτοια...
φιλιά...

mahler76 είπε...

hronia sou pollaaaaaaa

Gaurakos είπε...

Γναγν μαλλον δεν έχεις καταλάβει καλά...

Η Φούλη κατεβαίνει στην Κρήτη και θα συναντηθεί με Λόλα. Εκεί να δεις ιστορία που θα γραφτεί...

Επιτέλους οι κόποι μου, τόσους μήνες έπιασαν τόπο...

Ετοιμάσου και πάμε προς το μεγάλο νησί να απολαύσουμε...Live...Show

:P:P:P:P

Λόλα είπε...

@Φουλη
Δεν φταιω εγω! Αυτος το αρχισε! :Ρ
Τωρα που θα ερθεις κατω, εκτος απο το να τα λεω, θα μου μαθεις και να τα κανω??!! Χαχαχαχα! :Ρ



@mahler
Ευχαριστω πολυ πολυ Μαλερονι μου! :))))


@Γαυρακος
Εδω ο κοσμος καιγεται και ο Γαυρος το χαβα του! :Ρ
Τι κριμα ομως που δεν θα ειστε απο μια μερια να μας δειτε! :ΡΡ
Αχαχαχαχα!

Gaurakos είπε...

Γιατί να μην έχω το χαβά μου;

Και ποιος σου είπε ο,τι δεν θα είμαστε εκεί; Αυτά δεν χάνονται Λόλα μου. :P:P:P

next_day είπε...

Χρόνια Πολλά στο σπιτάκι σου γλυκιά μου!
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας έχουμε δεθεί με τα βλογάκια μας!!!!!
Να το χαίρεσαι και να μένει για όσο γραφείς αληθινό!

Φιλί Διαμαντένιο!

!sweety! είπε...

Χρόνια του πολλά!!!!!!Να το χαίρεσαι το bloggoσπιτάκι σου!!!

ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ ο τίτλος του post...Μου θύμισες τον κολλητό μου που λόγω εξεταστικής τον έχω ψιλοχάσει...Σε καλό σου,με συγκίνησες!

ΜΜΜάκια κοριτσάρα!!!

Λόλα είπε...

@Γαυρακος
Τι? Θα μου ερθετε πακετο ολοι???
Καραγουσταρω μιλαμε! :ΡΡ


@next_day
Ευχαριστω πολυ πολυ κοριτσαρα μου! :)))
Οταν αυτα που γραφω παψουν να ειναι αληθινα -κατι το οποιο ελπιζω να μη γινει ποτε- τοτε στο μπλογκοσπιτο μου θα μπει λουκετο.
Φιλια πολλαααααα! :*



@sweety
Ευχαριστω κουκλιτσα μου! :)))
Μα ποια ειμαι τελος παντων, να μπορω να συγκινω ανθρωπους με μια μου λεξη? :ΡΡΡΡΡ
Φιλια και καλη συνεχεια στην εξεταστικη! :)

Gaurakos είπε...

Είδες ρε κουτό, που το πήρες με φόβο στην αρχή; Καλά θα περάσουμε καλάααα...:P:P:P:P

Λόλα είπε...

@Γαυρακος
Ρε.. αληθεια τωρα, θα ερθεις/ερθετε κ εσυ/εσεις?
Μη χαιρομαι τζαμπα.. κριμα ειμαι! :Ρ

Gaurakos είπε...

Μα τι χαζό που είσαι; Είπαμε είμαστε τρελοί αλλά όχι και έτσι. Έχουμε και δουλειές. Μισές δουλειές... βέβαια.

Gaurakos είπε...

Έχεις μεηλ...

Λόλα είπε...

@Γαυρακος
Πφφφφ... μουφα τρελοι ειστε τοτε! :Ρ
Κ μενα μιση ειναι η δουλεια μου, αλλα παλι καλα που υπαρχει κ αυτη.. Μη μιλας καθολου! :)
Το ειδα το μεηλ.. εχεις απαντηση! :Ρ

Cultilas είπε...

Να τα εκατοστήσετε!!

Λόλα είπε...

@Cultilas
Ευχαριστουμε, ευχαριστουμε!! :)
Καλωσηρθατε! :)