Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

A "thank you" note

Ευχαριστώ...
που έκατσες και με άκουσες...
που έκανες τον κόπο να μπεις στο πρόβλημά μου, όσο χαζό και αν είναι...
που με ανάγκασες να σκεφτώ πράγματα...
που μου έδειξες το δρόμο και τον τρόπο να σκέφτομαι "έξω από τα κουτάκια" (όπως λες)...
που μου έκαψες όσα εγκεφαλικά κύτταρα έχω αφήσει ακόμα άκαφτα... :Ρ (αστειάκι)
που δεν μου χάιδεψες τα αυτιά...
που με συμβούλεψες...
που ακόμα και αν οι αποφάσεις μου είναι ηλίθιες, μου είπες "εγώ μαζί σου!"...
που εξακολουθείς να με ρωτάς για τις εξελίξεις...



Μα πάνω από όλα, σ' ευχαριστώ που ήρθες ουρανοκατέβατος, από το "πουθενά" (σχεδόν) και απλά ενδιαφέρθηκες... χωρίς προσωπικό όφελος, χωρίς να περιμένεις κάτι. Απλά το έκανες..

Ξέρεις εσύ ποιος/α είσαι και αυτό φτάνει! :)

P.S: Εύχομαι να συνεχίσω να είμαι γουρλού! :Ρ χαχα!


8 προσπάθειες διάσωσης:

nefelokokkugia είπε...

Είσαι τυχερή που τον/την γνώρισες και αυτός/η άλλο τόσο, που έπεσε σε άνθρωπο που ξέρει ν΄αναγνωρίζει και να εκτιμά.
Νυχτερινά φιλιά

Я верю в Сталина είπε...

Υπαρξιακά σε πιάσαν μάναμ;

Είναι και το Χριστούγεννο κιόλας που μελώνουν οι πάντες...

Καλημέρες :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είναι όμορφο να υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά ενδιαφέρονται,πρόσεξε όμως κουκλίτσα το "πουθενά" δεν είναι και τόσο μακριά και το "εγώ μαζί σου"να μην είναι και τόσο αγνό...
Είναι και το χριστούγεννο που λέει και ο Μάρκος που μελώνουν οι πάντες,είσαι ευάλωτη και ένα κόλλημα αυτού του μελώματος ίσως δεν είναι και ότι καλύτερο......
Ευχομαι ότι καλύτερο καρδιά μου για σένα,μην χάνεσαι μας λείπεις
Αν θες να μιλήσεις εδώ είμαι κουκλίτσα,σαν πιο μεγάλη κάτι παραπάνω μπορεί να ξέρω...
καλημέρα τα φιλιά μου

Λόλα είπε...

@nefelokokkugia
Ετσι λεμε, αλλα μονο ο χρονος μπορει να δειξει! :)
Που χαθηκες εσυ μαναμ? :)


@marco
Γιατι, η πρωτη ή η τελευταια φορα ειναι? :Ρ
Εμενα τα Χριστουγεννα δεν με αγγιζουν ρε, εφοσον δεν εχω γκομενο (καλα, ουτε οταν ειχα με αγγιζαν, αλλα τεσπα, βρηκα ευκαιρια να γκρινιαξω παλι! :Ρ)


@Φουλη
Καλα μια πισινη πρεπει παντα να την κραταμε, σε ολα τα επιπεδα και σε ολων των ειδων τις σχεσεις..
Δεν χανομαι μαρη, εδω γυρω τριγυρναω, αντε! :*

gnostosagnostos είπε...

δεν ηταν αναγκη....




χαχαχα!

Λόλα είπε...

@γναγ
Μααα... αυτο δεν ειναι για σενα... Εσενα θα σε ευχαριστησω.. ιδιαιτερως! :Ρ
χαχαχαχα

elena porcupine είπε...

Αυτά τα "ουρανοκατέβατα" πόσο τέλεια είναι!Από εκεί που δεν το περιμένεις σκάνε μύτη και σου φτιάχνουν τη μέρα, το μήνα, το χρόνο όλο!

Φιλιά πολλά και Καλές Γιορτές!

:-)

Λόλα είπε...

@porcupine
Αμε, αμε! :)

Καλες γιορτες Πορκου μου! :*