Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Και χωρίς συνταγή ιατρού...

Για να μην αποτρελαθείς τελείως, να τι κάνεις άμα στη "βαρέσει"....
Μπορεί να μην καταλήξεις κάπου συγκεκριμένα, αλλά τουλάχιστον θα αποσυμπιεστείς κάπως...





Όχι, δεν το έγραψα εγώ



Η αγαπημένη μου


10 προσπάθειες διάσωσης:

!sweety! είπε...

Τι μελαγχολίες και εσωτερικές αναζητήσεις είναι αυτές???Ποιος σε downιασε χριστουγεννιάτικα κοριτσάρα μου???

Χρόνια πολλά και καλά,με υγεία,ευτυχία και αγάπη!!!

ΜΜΜάκια!!!

P.S.:Οι photos τα σπάνε!!!:)

Ανώνυμος είπε...

i proti exei lathos klimaka, kathos panta bazeis kati pou mporei na metrithei apo ton opoiondipote...px euro, scale klp klp..to kleidi tou spitiou sou thelo na pisteuo ligoi mporoun na to metrisoun ;) kai an theloun na metrisoun auto tote astous apekso :)

Lonely

Λόλα είπε...

@sweety
Χρονια πολλα κουκλα μου! Τωρα τι, ποιος και γιατι, ειναι μεγαλη ιστορια.. Τεσπα..
Φιλουρες! :))))


@Lonely
Εσυ τωρα κατι θες να πεις με το μετρημα του κλειδιου και τους απ'εξω, αλλα ειμαι πολυ χαζη για να το πιασω... :/
Το κλειδι δεν ειναι δικο μου, ειναι ενα τυχαιο κλειδι που το βρηκα ξεχασμενο και σκουριασμενο διπλα στη θαλασσα... :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

ο "γιατρός" καλά τα λέει να τον ακούς...
όμορφες φώτο από μια λατρεμένη πόλη μα μελαγχολικές..
φιλιά πολλά μη χάνεσαι, τον έβγαλα το χωροφύλακα από το γατόσπιτο!
φιλιά πολλά,να τα πούμε όποτε θες

mahler76 είπε...

Χειμερινή βόλτα στην παραλία, τι τέλεια. επίσης πόσο όμορφο το μήνυμα στο βράχο. Καλή σου μέρα και ο,τι επιθυμείς για το νέο έτος που έρχεται.

gnostosagnostos είπε...

Και περίμενα να δω κανέναν κωλο ρε συ.....



ασε αυτα και ανέβα σε λέω...,τέτοιες μερες δεν σε θέλω μελαγχολική !

Λόλα είπε...

@Φουλη
Η θαλασσα ειναι απο τους κυριους λογους που αγαπω αυτη την πολη..!
Φιλια! :*


@mahler
Πιο τελεια δεν γινεται.. Σε χτυπαει το αερακι, βλεπεις το απεραντο της θαλασσας και ηρεμεις.. γινεσαι λιγο κασατος βεβαια, αλλα οκ! :Ρ
Καλη χρονια να εχουμε αγορινα! :)


@γναγ
Τι νομιζεις οτι ειμαστε εδω κυριος? Αντε στο σαιτ του πλειμποι να δεις πολλα ανθρωπινα μελη! Αντε, αμερικαν μπαρ το καναμε δω μεσα! :Ρ
Θα μου περασει ρε μωρο... καποια στιγμη..! :)

CsLaKoNaS είπε...

Το Ηράκλειο είναι αυτό; Μα τον ασσυμάζευτο έχει αυτή η πόλη τελικά! Δε μπορεί με τίποτα να γυρίσει το "βλέμμα" της στη θάλασσα...

Ωραίες φώτο.

Λόλα είπε...

@CsLaKoNaS
Ισως! ;)
Καλως ηρθες! Χρονια πολλα! :))))

!sweety! είπε...

Έχεις πρόσκληση!!!Για πέρνα γρήγοραααααα απ' το bloggόσπιτό μου!!!