Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Γράψε λάθος!

Την προηγούμενη ανάρτηση τη θυμάστε έτσι? Βασικά, δεν είναι δυνατόν να μην τη θυμάστε, διότι εδώ και ένα μήνα έχω πρήξει όλο τον κόσμο -μαζί και εσάς- με την εξεταστική, τα μαθήματα, το πτυχίο.

Ε ωραία! Όπως τη θυμάστε...Ξεχάστε την! (... και σταματήστε να γουρλώνετε τα μάτια! :Ρ)

Τι θέλει να πει ο ποιητής?
Ο ποιητής θέλει να πει πως...
παίρνω πτυχίο! :D

Ω ναι! Ήρθε και μένα επιτέλους η ώρα μου να ορκιστώ και να κορνιζωθώ! :))))))

Και για να μη μείνετε με την απορία, το στόρυ έχει ως εξής:
Αφού είδα το 3άρι, έστειλα mail στον καθηγητή για επανεξέταση του βαθμού και με συνέδεσε απευθείας με Κάιρο, αφού δεν το διαπραγματευόταν με τίποτα. Κατάπια με δυσκολία τη φόλα που με κέρασε και μόλις συνήλθα λίγο από την -ομολογουμένως μεγάλη- κατραπακιά, άρχισα πανικόβλητη να ψάχνω τι μαθήματα θα έπαιρνα το νέο εξάμηνο, καθώς αυτό είχε ήδη μια βδομάδα που άρχισε.

Την επομένη, ελέγχοντας τα mails της σχολής, βλέπω ανακοίνωση σταλμένη από τη γραμματεία, η οποία έλεγε πως οι βαθμοί του συγκεκριμένου μαθήματος έχουν περαστεί. (Εδώ να σημειώσω πως οι προηγούμενοι βαθμοί είχαν σταλεί από τους βοηθούς  του μαθήματος - ανεπίσημα και καλά).
Λέω "Κάτσε να μπω μωρέ... όχι ότι θα έχει αλλάξει και τίποτα, αλλά έτσι, για τη μαλακία. Αφού ο καθήγητης μου το ξέκοψε, ούτως ή άλλως."
Μπαίνω λοιπόν στις βαθμολογίες μου, κοιτάω και τι να δω?

Το τρία έγινε πέντε!!!!!

Γουρλώνω τα μάτια (να έτσι -> Ο_Ο), πάω πιο κοντά στην οθόνη, το κοιτάω, ξανααπομακρύνομαι, το ξανακοιτάω, κάνω refresh τη σελίδα μπας και δεν βλέπω καλά, αλλά τίποτα!
Από όποια οπτική γωνία και να το κοίταζα, αυτό εξακολουθούσε να είναι 5
(Πραγματικά όσο και να το έχω σκεφτεί, δεν μπορώ να καταλάβω πώς και κυρίως γιατί, άλλαξε ο βαθμός μου.)
Κάπου εκεί συνειδητοποιώ ότι το πέρασα επιτέλους το γ@μωμάθημα και με πιάνει τρέμουλο στα χέρια. 

Περιττό να αναφέρω πως μέχρι και χθες που πήγα και έκανα την αίτηση για την ορκομωσία, έτρεμα μήπως έγινε κάποιο λάθος και είχε αλλάξει -πάλι- ο βαθμός!
Όμως όοοοοοοχι... το αγαπημένο μου πενταράκι (ή η παγκόσμια φοιτητική σταθερά αλλιώς :Ρ) ήταν εκεί. Ανακουφίστηκα όσο δεν πάει, γιατί ακόμα και όταν ανακοίνωσα στους γονείς μου τη "μετάλλαξη", είχα πολλές επιφυλάξεις.

Πρέπει να ομολογήσω πως δεν χάρηκα όσο θα έπρεπε, αρχικά επειδή φοβόμουν το ενδεχόμενο λάθους. Ακόμα και τώρα όμως, που ξέρω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είμαι επιστήμονας με τη βούλα (μη μουτζώνεις, σε βλέπω! :Ρ), δεν μπορώ να νιώσω τη χαρά που θα "έπρεπε" ή τη χαρά που περίμενα ότι θα ένιωθα. Βασικά, ανακούφιση και λύτρωση είναι αυτά που αισθάνομαι.
Δεν ξέρω... κοιτάζοντας πίσω, πραγματικά αναρωτιέμαι αν τελικά άξιζαν όλα αυτά (χρόνος, κόπος, άγχος, στεναχώριες, πίεση) για ένα χαρτί που, στην τελική, ίσως και να μην το χρησιμοποιήσω ποτέ.
Εν πάση περιπτώσει, ας μην γκρινιάζω πάλι!!! 

Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, που όταν σας ζήτησα θετική ενέργεια, ήρθατε και απλόχερα μου τη δώσατε και με εμψυχώσατε με τα σχόλια σας. Θέλω επίσης να σας ευχαριστήσω και μάλιστα περισσότερο, που όταν σας ανακοίνωσα ότι "τον ήπιαμε", ήρθατε πάλι εδώ και με τα λόγια σας μου δώσατε κουράγιο, μου είπατε "δεν πειράζει" και μου χαιδέψατε τα μαλλιά. (γναγ, επειδή σε ξέρω τι κουμάσι είσαι, άμα το σχολιάσεις, θα σε σκίσω! :Ρ)
Πραγματικά, μου δώσατε πολλή δύναμη και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. 

Τώρα λοιπόν, δικαιούστε να ζητήσετε όοοοοοοοο,τι θέλετε για κέρασμα! :D :D :D
Το κερδίσατε με το σπαθί σας άλλωστε!! ;))))

36 προσπάθειες διάσωσης:

next_day είπε...

Μπράβοοο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!
Και πάλι μπράβο!


Συμμερίζομαι την χαρά σου!!!!!!!
Είδες?? Όλα πήγαν καλά τελικά!!!!!!
Αντε και με το καλό η ορκομωσία!
Και πάντα επιτυχίες!!
Και πάλι μπράβο!Και πάλι μπράβο!Και πάλι μπράβο!Και πάλι μπράβο! :))

Φιλί γλυκό!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

Καλως ήλθες στο κόσμο των πτυχιούχων άνεργων!!!! :)))

Ευχομαι ειλικρινά Καλή Σταδιοδρομία κι ας είναι σκούρα τα πράγματα!

Τωρα σκέφτομαι τι να σου ζητησω...
χμ.... θα σκεφτώ και θα σου πω!

φιλια πολλα

!sweety! είπε...

Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και πάλι μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εύγεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!
Και τώρα ήρθε η πολυπόθητη στιγμή...θα πας να ψωνιστείς,θα βαφτείς,θα φτιάξεις κουκλίστικο μαλλί και γενικώς θα γίνεις μια ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ αγάπη μου και θα ορκιστείς!!!
Ε,μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(έχω εκστασιαστεί!!Καθόλου δεν φαίνεται,ε;;;)

Κέρασμα,ε;;;Πέρα απ' το γεγονός να μας λες πάντα τέτοια ωραία και ευχάριστα νέα,φέρε και κανένα γλυκάκι για να γλυκαθούμε!!!

Πολλά,πολλά γλυκά φιλιά!!!!!!!!
Σμουτς!!!!!!!!;);)

gnostosagnostos είπε...

Α....εγώ θέλω να σου χαιδεψω τα
μαλλιά :))))


Συγχαρητήρια !!!

Я верю в Сталина είπε...

Σιεδροκέφαλη!!!!

Ε και για να το γιορτάσεις, ξέρεις ε;
GET LAID!!!!!!

elena porcupine είπε...

Εγώ θέλω να βλέπω τον Γναγ που θα σου χαιδεύει τα μαλλιά...χαχαχαχαχαχαχα!!!

Πέρα από την πλάκα, πραγματικά απίστευτη η ιστορία!Μη σε ξανακούσω να γκρινιάζεις κακομοίρα μου και διώξεις αυτή τη θετική ενέργεια, γιατί δεν έχει άλλη!

Χιχιχι!

Φιλάρες και πάντα τέτοια!

gnostosagnostos είπε...

Επ!
Μάτι θα κανείς εσυ?????

Xaxaxa

Я верю в Сталина είπε...

Ό,τι μπορώ θα κάνω ρε! :))))

Dreameraki είπε...

Έεεεελα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

Χάρηκα πάρα πάρα πολύ!!

Είδες;;Η τόλμη φέρνει θετικά αποτελέσματα!!!

Σούπερ!!!

Πτυχιούχος!!!Γιούχουυυυυυυυυυυυυυ

Μπουκλα είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
αντε να ερχονται και τα δικα μας...

elena porcupine είπε...

@marco
Για μένα χτυπά η καμπάνα του Γναγ! :-)



@Γναγ,
έτσι να ξυπνάμε σιγά,σιγά!χαχαχαχα!!!

Gaurakos είπε...

Σε βαρεθήκανε νωρίς ε; :P

Συγχαρητήρια ρε συ.

Λόλα είπε...

@next_day
Ευχαριστω!
Ευχαριστω!
Ευχαριστω!
Να' σαι καλα γλυκεια μου!!
Και παλι ευχαριστω πολυ πολυ! :)))))
Φιλιααααααα!! :*



@Coula
Ευχαριστω βρε Κουλιτονι μου!
Θα με δεχτειτε και μενα στον κοσμο σας, ε? :Ρ
Και βεβαια να σκεφτεις! Περιμενω!
Μακια! :*



@sweety
Sweetaki μου γλυκο, σε χιλιοευχαριστωωωωωωω!!!
Αντε και στα δικα σου! (αν και ειναι νωρις ακομα, αλλα οι ευχες δεν πανε χαμενες! ;) )
Οσο για το "θεεικο" της ορκομωσιας, θα προσπαθησω να κρατησω low profile, οχι τιποτα αλλο, αλλα αμα γινω πολυ θεα, με βλεπω να με "τρωει" το "ματι" και να σαβουριαζομαι με το πτυχιο στα χερια! :Ρ
Και όοοοοχι, δεν φαινεται καθολου οτι εχεις εκστασιαστει! :ΡΡΡΡ

Οσο για το κερασμα, τι? μονο με γλυκα θα τη βγαλω? Οχι ρε!
Σκεψου και κατι αλλο σε παρακαλω! :)
Φιλακια πολλα πολλα! :)

Λόλα είπε...

@γναγ
(Ρεμαλι, ημουνα σιγουρη! :ΡΡΡ)
Οχι να μη μου τα χαιδεψεις, γιατι εσυ θα μου τα κατσιασεις! :Ρ
Ευχαριστω βρε αγαπη!
Αντε σκεψου τωρα κ εσυ τι κερασμα θες! :ΡΡΡ



@marco
:)))))
Να'σαι καλα βρε γιατρε μου!
Ευχαριστω!

Οσο για το GET LAID, ημουνα σιγουρη!! :ΡΡΡΡΡ
χαχαχαχαχαχα!
Φιλια ρε!



@porcupine
Οχι ρε... ντρεπομαι! :$
Γιατι ειμαι σιγουρη πως αυτος δεν θα αρκεστει στα μαλλια! :ΡΡΡΡ

Εμενα μου λες απιστευτη? Να φανταστεις, ακομα και τωρα μπαινω που κ που στις βαθμολογιες να το δω οτι ειναι ακομα εκει και δεν εφυγε! χαχαχαχα!

Και όοοοοοχι... δεν θα ξαναγκρινιαξω! Promise! :X

Ευχαριστω κοριτσι μου!
Φιλι στα μουτρα! :*

Λόλα είπε...

@γναγ
Ασε τους ανθρωπους να εκφραστουν ελευθερα ρε! Μπααααααααα! :Ρ


@marco
Οποιος εχει τη μυγα...να τη φερει πισω αμεσως! :ΡΡΡΡΡΡΡΡ


@dreamer
Dreameraki μου, ναι! ειναι αληθεια!
ΤΕΛΟΣ! :)))
Φιλια πολλα ζουζουνα! :))))



@Σημαδεψε τη μπουκλα
Ευχαριστω κοριτσι μου!
Ναι! Και στα δικα σας οι λευτερες!! :)))))))
Ελα για φιλι! ;)

Λόλα είπε...

@porcupine
Ετσι, ετσι... να ξυπνατε!
(Σκουντα και μενα μολις ξυπνησεις κ εσυ!) ;)))



@Γαυρακος
Καποιος με κοροιδευει και θα τον δειρω! :ΡΡΡΡΡ
Ευχαριστω βρε Γαυρακο μου! :)))
Φιλια πολλα! :)

Λόλα είπε...

@all
Πραγματικα σας ευχαριστω πολυ πολυ πολυ πολυ!
Ευχομαι σε ολους σας καθε επιτυχια προσωπικη και επαγγελματικη! :)))

Επισης, εχω να πω πως ειστε πολυ καλα παιδακια γιατι κανενας σας δεν ζητησε κερασμα και ολοι περασατε για τα συχαρικια, αλλα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ζητησετε κατι!

Δεν επιτρεπεται να τη βγαλω τζαμπα!
ΝΤΡΟΠΗ! :ΡΡΡΡΡΡ

Αντεεεεε... σκεφτειτε λεμεεεεεε!
Καντε ενα Brainstorming ολοι μαζι ντε! :ΡΡΡΡ

elena porcupine είπε...

Αφού φαγώθηκες πια...κάτσε να σκεφτώ!!!

Χμμμμ...ό,τι πάρει ο γναγ!Να σου κάνουμε και οικονομία...χαχαχαχα!!!

!sweety! είπε...

Λολάκι μου μπορείς πάντα να βάλεις και μια θαλασσιά χάντρα(ξέρεις για το κακό το μάτι...)

Άλλο κέρασμα,ε;;;Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι να αφήσεις τον γναγν να σου πειράξει τα μαλλάκια!!!
Χαχαχα!!!(ok,ok μην το πάρεις στα σοβαρά!!!)

Ααααααα!!!Και θέλω και photos απ' την ορκομοσία.Και όλες τις λεπτομέρειες!!!!

Σμουτς!!!

gnostosagnostos είπε...

Ok.....Ελενα ετοιμασου να τς χαιδεψουμε μαζί τα μαλλιά

Χαχαχα!!!

Dreameraki είπε...

Ρε δε μπορώ να το κρατάω άλλο.
Πρέπει να μάθεις την αλήθεια από μένα.

Εγώ κρύβομαι πίσω από το 5άρι.
Πήρα τηλ και του είπα:Κοίτα να δεις,δε πρόκειται να τελείωσει ποτέ και είναι κρίμα.Οι δυνατότητές της φτάνουν μέχρι το 3,κάνε μια καλή πράξη και βάλτης εκεί ένα 5άκι να πάει στο διάλο!!

Και ιδού!!

Με έναν γρήγορο υπολογισμό σούμας,βάζω ενοίκιο,φαγητά,ποτά,λογαριασμούς,αν δεν έπαιρνες πτυχίο,θα σου έβγαινε κανά 3.000 ακόμα.
Οπότε,δώσμου ένα χιλιάρικο και είμαστε οκ!
Φιλική τιμή ε!!

Χαχαχχαχαχαχχααχχαχαχαχαχααχχααχαχ!

Τo dreameraki από το λάδωμα ποιος θα το βγάλει;;;

Η ΛΟΛΑ!!

Athens Girl είπε...

Αυτό κι αν είναι …
Σαν τρίποντο από την σέντρα με το σφύριγμα της λήξης!!!
Σου εύχομαι ότι επιθυμείς στα επόμενα βήματα σου…

Marouli είπε...

Αμεσως να κακολογησεις την θετικη μας ενεργεια!! Δωστη πισωωωωωωωωωω!! Ακους? :P

Πολλα πολλα συγχαρητηρια!! Καλη σταδιοδρομια και καλα μυαλα!!! :)

Εγω θα παρω οτι μου δωσετε, ειμαι καλοβολος ανθρωπος, σε ενα λαπτοπακι κατα προτιμηση μακ δεν θα ελεγα οχι :P:P:P

Μαρουλοφιλακια!

mahler76 είπε...

αχ μπράβοοοοοοοοοοοο!!!!!! ένοιωσα σα να έπαιρνα εγώ πτυχίο. Τι τέλεια!!! Let the party begins!!!

Ανώνυμος είπε...

ego epaiza auto pantos:

http://www.youtube.com/watch?v=oykPgNqKSxg

a re Lola ti mou thimises leme...

koritsi mou kai eis anotera...k kali dinami giati eisai pleon oficially enilikas!!!

Lonely

Λόλα είπε...

@porcupine
Ο γναγ θα παρει ενα χερι ξυλο!
Εξακολουθεις να θες το ιδιο? :ΡΡΡΡ



@sweety
Του γναγ θα του κοψω τα χερακια, αν μου πιασει τα μαλλακια! χαχαχαχαχα!
(δεν παρεξηγω ρε! να λες οτι μαλακια θες! :))) )
Οσο για την ορκομωσια, αναρτηση θα κανω στανταρ (ουυυυυ ψωναρααααα!), αλλα για photos δεν σου ταζω! :)
Φιλια!!



@γναγ
Τι? Θα βαλει κ αλλος χερι στα μαλλια μου??!!!??
Γναγ ετοιμασου να σε κανω μαυρο (απο το ξυλο! Μη χαιρεσαι τζαμπα! :Ρ)



@dreamer
Ιιιιιιιιιιιι! Ωστε ετσι ε?
Ε τοτε μια χαρα μου ακουγεται το χιλιαρικακι! :ΡΡΡΡ
Οσο για το λογοπαιγνιο με το λαδωμα, επεσα κατω απο τα γελια! :ΡΡΡ

Λόλα είπε...

@Athens Girl
κ.Σωτηρακοπουλε εσεις???????? :ΡΡΡ
Ευχαριστω πολυ βρε Αθηνοκοριτσο μου!
Και στα δικα σου, οταν με το καλο ερθει η ωρα! :)))))
Φιλια πολλα πολλα!


@Μαρουλι
Εγω?! Εγω?!! Ποτε!!!!
Αν το εκανα, να πεσει φωτια τωρα,να με καψει! :ΡΡΡ
Ευχαριστω βρε Μαρουλακι μου!! Να'σαι καλα! :))

Οσο για το mac, στο γραφειο 3, στον κ.Γναγ, ειναι ο προμοτερ της Apple! :P Θα σε βολεψει αυτος καλα! χαχαχαχαχα!
Φιλια βρεεεε! :)))



@mahler
Let the party begin και τα μυαλα στο μπλεντερ!!
Ευχαριστω αγορινα μου! Και στα δικα σου (νομιζω σπουδαζεις αρχιτεκτονικη, σωστα?)
Φιλια πολλα πολλα!



@Lonely
Χαχαχαχα! Ρε αυτο το κραταω για τον Αυγουστο που απολυεται ο φανταρος μου! :ΡΡΡΡΡ
Ευχαριστω πολυ, κοριτσι μου!
Φιλι γλυκο! :)))

elena porcupine είπε...

Ειδική στην Apple και τα προϊόντα της είμαι κι εγώ...Ο γναγ ας ασχολείται μόνο με τις γυναίκες του, για την ώρα...χιχιχι!!!

Λόλα,
θες βοήθεια στο ξύλο?Μπαααα...Τον καταφέρνεις και με κλειστά μάτια...χαχαχαχαχα!!!

σμουτς!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε μου θύμησες ένα πρωτάθλημα του γαύρου που το πήρε στα χαρτιά!!
Βλέπεις τι αποτέλεσμα έφερε η ανάρτηση; χέστηκε ο κύριος από τα πολλά που του σουραμε και αναθεώρησε,η μήπως παίζει κάτι άλλο που δεν λες;μολόγα το...
συγχαρητήρια κουκλίτσα...

Λόλα είπε...

@porcupine
Οκ τοτε! Θα σε εχω στα υποψιν! ;))
Οσο για τον γναγ, ελα! Ενα χερακι βοηθειας δεν εβλαψε ποτε κανενα! :ΡΡ
Μακια!



@Φουλη
Εγω ηξερα οτι περναω, γιατι και καλα ειχα γραψει στο τελικο και το project επιανε 5 (που ηταν η ρητρα).
Γι αυτο και ημουν αισιοδοξη, γι αυτο και ζητησα επανεξεταση του βαθμου. Αν δεν ημουν σιγουρη, δεν θα ενοχλουσα τον καθηγητη!
Δεν ξερω τι παιχτηκε πραγματικα και μια ζωη θα μεινω με την απορια!

Ευχαριστω βρε γατονι μου! Να'σαι καλα! :))))
Φιλια στα μουτρα!

Dreameraki είπε...

Πτυχιούχος ακούει;;;;

Για πέρνα για πέρνα!!

Σου έχω παιχνίδι!Όχι ερωτικό καλέ,αμέσως το μυαλό σου!!Ελά έλα!

Λόλα είπε...

@dreamer
Το ξερω! Το ειδα!
.... αλλα κανω την παπια! :ΡΡΡΡΡ

Dreameraki είπε...

Μη τη κάνεις!!

Ήδη σκεφτόμαστε για σένα τα χειρότερα,όποτε πόσο χειροτερότερο πια;;;

-Μέθοδος ψυχολογικής πίεσης-

Μπουχαχαχαχα!!

Καλά δε παίζεται και το κεφάλι σου!!Πήγαινε στη ποταμιά!

elena porcupine είπε...

Καλό μήνααααααα.......

Τον "μάρτη" σου να μην ξεχάσεις να βάλεις!!!Σε όλους το λέω!

Δραπέτης είπε...

O_O --->Θαυμα;;;;;



Καλή σταδιοδρομία!!!!:)):)

Λόλα είπε...

@dreamer
Τς τς τς! Τι στυγνος εκβιαστης θεε μου! :ΡΡΡ
Μη φωναζεις μαρη! Επαιξα! :Ρ


@Porcupine
Καλο μηνα πορκιουπινι μου!
Τωρα παω να φτιαξω εναν! :)))


@Δραπετης
Ο_Ο ---> (Τρομερη εκπληξη) Δεν υπαρχει αυτο που βλεπω!
Ανετα ομως θα μπορουσε να ειναι και "θαυμα"! Χαχαχαχα!

Ευχαριστω γλυκε μου!!
Να'σαι καλα!! :)))