Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Θυμάστε τότε που....


... μου είχανε πει πως το 2012 θα παντρευτώ
Και πως το όνομα αυτού θα έχει 7 γράμματα;
Και πως λυσσάξατε όοοολοι πως θα τον λένε "μαλάκα"?

Ε... το 2012 ήρθε, δεν παντρεύτηκα δόξα το Θεό, αλλά τον μαλάκα τον γνώρισα.
Σε τέσσερις παρακαλώ διαφορετικές εκδοχές, με την τέταρτη να κερδίζει το βραβείο Νόμπελ μαλακίας. Άμα πω πως έχω παράπονο, θα πέσει φωτιά να με κάψει.
Αλλά, για να μην είμαι άδικη, ο μεγαλύτερος μαλάκας ήμουν εγώ, που ανέχτηκα όλες αυτές τις ηλίθιες συμπεριφορές και δεν μοίραζα άκυρα με τη σέσουλα.
Τέσπα, θα επιζήσω. 

Αυτό που έμαθα πάντως, είναι το εξής: οι μαλάκες είναι ανίκητοι. Πειστείτε από τη δική μου εμπειρία και don't try this at home.

Σας φιλώ!

5 προσπάθειες διάσωσης:

ΦΟΥΛΗ είπε...

4 διαφορετικές εκδοχές!! εχεις μέλλον ακομα κουκλίτσα μου μικρή είσαι,ευχομαι αυτή η εμπειρία να σου μάθει να τους ξεχωρίζεις από μίλια μακριά....
Προχώρα μπροστά κάπου εκεί κοντά είναι το άλλο σου μισό και ίσως να μην το εχεις προσέξει..
Μου έλειψες μην χάνεσαι.
τα φιλιά μου

Marouli είπε...

Μην μασας! Εγινε σοφοτερη παμε για αλλα! ;)

Μαρουλοφιλακια!

gnostosagnostos είπε...

οταν φτασεις στο σημειο να βλεπεις τον μαλακα αμεσως και να τον κανεις περα,τοτε θα βρεις αυτον που πραγματικα θες

Mamouli είπε...

Κοριτσάρα μου,

νομίζεις δεν τον έχουμε γνωρίσει όλες αυτόν τον κύριο; Αν υπάρχει έστω και μία που να απαντήσει αρνητικά σε αυτήν την ερώτηση, είτε λέει ψέμματα, είτε είναι 11 χρονών!

Εσύ βέβαια το παράκανες, αλλά δεν λέει κάτι αυτό. Ίσα ίσα, για κάποιον λόγο έγινε αυτό: Για να τρέχεις χιλιόμετρα μακρυά μόνο και μόνο στην όψη του επόμενου!

υ.γ. Να ξέρεις ότι αυτό το είδος είναι σαν τις κατσαρίδες: δεν πεθαίνει ποτέ!

Zinala είπε...

Λόλα; τελικά παντρευτηκες;