Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Στιγμές που δεν σ' έχω...


Γ. Μαζωνάκης - "Στιγμές που δεν σ'έχω"

"Η ώρα περνάει, η ανάγκη πονάει..."
"Δωσ'τα μου όλα για να'χω να αντέχω στιγμές που δεν σ' έχω κι αργείς..."
"'Γδύσε με τώρα, σβήσε τα φώτα', εκεί έχω μείνει εγώ..."



Αυτά. Χωρίς πολλά πολλά.

7 προσπάθειες διάσωσης:

gnostosagnostos είπε...

Μας πήραν τα μελια.....!

!sweety! είπε...

Μάλιστα...μάλλον ο γναγν έχει δίκιο...!!!!!!

Λόλα είπε...

@γναγ
Αμα ειναι ετσι τα μελια, φαντασου πως ειναι τα φαρμακια... :Ρ

@sweety
Δεν νομιζω, dear! :P
*Δε σε ξεχασα, θα το παιξω το παιχνιδακι... οταν ξεβαρεθω! :Ρ :)

gnostosagnostos είπε...

υπαρχουν και γλυκα φαρμακα....

Λόλα είπε...

@γναγ
Ναι, μα τουτο δω, ειναι θεοπικρο. :Ρ

!sweety! είπε...

Έναν γλυκύ βραστό στο κορίτσι που το πικράνανε με τα φαρμάκια!;)

Λόλα είπε...

@sweety
Τον καφε μόνο σκετο! Ποτε ζαχαρη! :Ρ