Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Αρχίσαμεεεεε....

Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαμε το "Πότε θα πάρεις πτυχίο?".
Τώρα αρχίσαμε τα "Μήπως να ανέβαινες? Και εκεί κάτω που είσαι τι κάνεις?".

Ααααα.. θα τα πάρωωω..!

Δεν θέλω να ανέβω λέμε! Θέλω να μείνω εδώ! Εδώ περνάω καλά.

Νταξ, μπορεί να είμαι στην άλλη άκρη της Ελλάδας, το καταλαβαίνω πως δεν σας είναι εύκολο, ούτε ευχάριστο που είμαι τόσο μακρυά και δεν μπορείτε να με "φτάσετε" ανα πάσα ώρα και στιγμή, αλλά δεν αντέχω ούτε στην σκέψη να γυρίσω πίσω. Και, άντε... πες ότι δεν γυρνάω στον τόπο που γεννήθηκα, αλλά σε κάποια κοντινή πόλη... Πόσο εύκολο νομίζετε ότι είναι να ξαναρχίσω από την αρχή? 

Δεν θέλω... Δεν θέλω... Δεν θέλω, λέμεεεεε!

10 προσπάθειες διάσωσης:

gnostosagnostos είπε...

Μωρε και τον κωλο σου να χτυπάς κάτω θα πας!



σοβαρά τώρα ...πρεπει να βρεις τον τροπο που μόνο εσύ ξέρεις ώστε να περάσεις το δικό σου και να είναι όλοι ευχαριστημένοι

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σε βλέπω να πηγαίνεις και να ασχολείσαι με τη δουλειά των γωνιών σου!
που είσαι βρε; χάθηκες και σου εχω τρομερά νέα,μα δεν θα στα πω εδώ...
φιλιά κουκλίτσα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να κάνεις αυτό που ζητά η καρδούλα σου!
Είμαι ξεμυαλίστρα αλλά έχω παιδιά στην "ξενιτιά" και γνωρίζω...
Οτι είναι καλό για τον καθένα!
Φιλιά κοριτσάκι!

mahler76 είπε...

και που να δείς όταν θα αρχίσει το "πότε θα παντρευτείς" χαχαχα. Ελπίζω πάντως να μην σε πιέσουν πραγματικά.

Λόλα είπε...

@γναγ
Α μπα! Δεν νομιζω! :Ρ
Θα τον βρω τον τροπο... που θα μου παει? :Ρ


@Φουλη
Αμα εφαγα τοσα χρονια στα θρανια και στα εδρανα για να κανω τη δουλεια των γονιων μου, τα πιασαμε τα λεφτα μας!
Τα ξερω τα νεαααααααα! Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαρηκα!! :)))
Πρεπει να τα πουμε επειγοντως!


@Γιαγια Αντιγονη
Μα αυτο θα κανω γιαγιακα μου! Απλα πρεπει να πεισω και τους δικους μου πρωτα! ;)


@mahler
Αμα σου πω πως αυτο ηταν το αμεσως επομενο που σκεφτηκα? Τι θα μου πεις?
Η αληθεια ειναι οτι δεν με πιεζουν (ακομα). Αλλα εγω γνωμη δεν αλλαζω, ακομα κ αν αρχισει η πιεση.
Φιλια! :)

astakoulis είπε...

Απαπα, κάτσε εκεί που είσαι, να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Από μακριά και αγαπημένοι δεν λέμε?!

Λόλα είπε...

@αστακουλης
Και μη σου πω, πως οσο μακρυτερα, τοσο πιο αγαπημενοι! :Ρ
Φιλια!

!sweety! είπε...

Λολάκι μου σε κατανοώ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!
Όταν έχεις συνηθίσει για χρόνια σε ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα βροντήξεις όλα κάτω και να πεις:"Και δεν γ***έται...Θα ξεκινήσω απ' την αρχή!",ειδικά όταν με αυτόν τον τρόπο ζωής περνάς καλά!!!

Προσπάθησε πάντως να κάνεις και τους άλλους να δουν τα πράγματα από τη δική σου οπτική γωνία και πήγαινε τακτικά να τους βλέπεις,όσο αυτό γίνεται.
Και όλα...goody's μετά!!!

ΜΜΜάκια πολλά!!!
Και καλή εβδομάδα κορίτσαρε!!:)

banan(n)a είπε...

Πόσο καταλαβαίνω πώς νιώθεις! Εγώ δυστυχώς γύρισα και είναι δύσκολα... Γιατί είχα μάθει σ' ένα δικό μου τρόπο ζωής που μου ταίριαζε και ξαφνικά έπρεπε να τα αλλάξω όλα. Καλή τύχη!

Λόλα είπε...

@sweety
Και δεν ειμαι και ανθρωπος που μπορω τις αλλαγες γενικοτερα.. μη μου μιλησεις για μετακομισεις, προσαρμογες κτλ, αφηνιαζω!
Τεσπα.. θα δειξει!
Καλη εβδομαδα κοριτσι! :) Φιλια!

@banan(n)a
Δηλ εσυ μιλας εκ πειρας ε? :/
Ωχ!
Καλη υπομονη girl..
Εγω θα φυγω απο εδω μονο για λογους ανωτερας βιας.. ως τοτε, θα δουμε!
Φιλια! :)