Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Σκάσε και κολύμπα!

Έχω ένα ελάττωμα Λάθος! Πάμε πάλι...

Αναδιατυπώνω..

Ένα από τα πολλά ελαττώματα που έχω είναι και αυτό της ατολμίας. Τι εννοώ.. ενώ μπορεί να θέλω να κάνω κάτι, οτιδήποτε, δεν τολμάω. Βασικά, δεν είναι τόσο ατολμία, όσο αναβλητικότητα.. ίσως και τα δυο μαζί. :/ Βάλε και μια δόση μη εμπιστοσύνης στον εαυτό μου και τις δυνατότητες του και νομίζω πως έχεις μια εικόνα για το τι περίπου μιλάμε.
Οπότε, πρέπει να με σκουντήξει/ σπρώξει/ κλωτσήσει κάποιος ώστε να πάρω μπρος και να ξεκουνήσω επιτέλους. Ή για να το θέσω καλύτερα: πρέπει να με "αναγκάσει" να το κάνω, μη δίνοντας μου άλλη επιλογή.

Σε μια τέτοια φάση βρίσκομαι αυτό τον καιρό. Και ενώ ξέρω πως η ευκαιρία που μου δίνεται είναι πολύ καλή για να κάνω μια αρχή ή έστω να πάρω το βάπτισμα του πυρός, σκέφτομαι (ηλιθιωδώς) ότι δεν θα τα καταφέρω και κάνω πίσω. Το οποίο πισωγύρισμα είναι προσωρινό, διότι έχω δεσμευτεί ήδη ότι θα το κάνω και δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. 
Ας όψεται η φίλη μου.... (αχ μωρή.. θα σε σκοτώσω! :Ρ) Η οποία, παρεπιπτόντως, με εμπιστεύεται και είναι σίγουρη πως θα τα καταφέρω επάξια.. Μακάρι!

Γι' αυτό λοιπόν Λολάκι, σκάσε και κολύμπα!

7 προσπάθειες διάσωσης:

Αμερικλάνος είπε...

Αν τολμήσεις και δεν το κάνεις... ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.

Αμερικλάνος είπε...

Νομίζω πλέον δεν έχεις άλλη επιλογή.

!sweety! είπε...

Θα τα κατεφέρεις Λολάκι μου!!!
Ως γνωστόν,ο τολμών νικά!!!;)
Μην κολλάς πουθενά!!!Να τολμάς ξανά...και ξανά...και ξανά...!

ΜΜΜάκια πολλά κοριτσάρα μου!!!

astakoulis είπε...

Ω ναι, και εγώ πιεστεύω ότι δεν έχεις άλλη επιλογή. Λοιπόν, σκάσε και κολύμπα. Καλοκαίρι είναι.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ρε άρχισες μπάνια;; όχι στα βαθιά παιδί μου,όξω όξω!!!
Φιλιά....

gnostosagnostos είπε...

εχεις να χασεις τιποτα???
δεν νομιζω....

βουτα μωρε και μην φοβασαι.....
ακου και μενα

Λόλα είπε...

@Αμερικλανος
Καλα ντε! Τι φωναζεις? οοοοοοο! :Ρ


@sweety
Ευχαριστω πολυ γλυκια μου για την εμψυχωση! :D


@αστακουλης
Οκ.. εσκασα! Πλιτς πλατς (κολυμπαω τωρα) :Ρ


@Φουλη
Ουτε κατα διανοια! :(
Φοραω τα μπρατσακια μου βρε! Δεν βουλιαζω! :Ρ
Φιλια πολλα! :*


@γναγ
σωστοοοοοος!
Μπα τρομαρα σου ειπες και κατι σωστο! :Ρ
Φιλια ρε!