Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Είσαι μεγάλη φλόμπα. Πειράζει!

Λοιπόν, σήμερα μετά από μετά από πολύ καιρό, βγήκα για καφέ με μια πολύ καλή μου φίλη. Είχα να τη δω κάμποσες βδομάδες και είπαμε να βγούμε να τα πούμε. 
Κατεβαίνουμε λοιπόν στο κέντρο, κάνουμε μια περατζάδα στα καφέ και καταλήγουμε σε ένα από αυτά.
Ώρα περίπου 3:00 μ.μ. 
Μεσημέρι δηλαδή. Ντάλα ο ήλιος από πάνω και δεν συμμαζεύεται.
(Δώστε προσοχή στην ώρα, υπάρχει λόγος)

Πάνω λοιπόν που απολαμβάνουμε το καφεδάκι μας και λέμε τα δικά μας, γυρνάω το κεφάλι μου και αντικρύζω το εξής θέαμα:
Κορασίδα, περί τα 25, κάθεται σε διπλανό τραπέζι με φίλες της. Η εν λόγω, λοιπόν, φοράει: άσπρο,αμάνικο, αθλητικό και εννοείται στενό μπλουζάκι, κοντό-καυτό τζιν σορτσάκι και.............................................................. εκεί είναι που παθαίνω το σοκ!
Ασημί, ψηλοτάκουνα πέδιλα!
Κοπελιά, sorry κιόλας, αλλά hellooooooooooooooooooooo, ειναι νταλαμεσήμεροοοοοοοο!!!!

Καλά εννοείται ότι το όλο κόνσεπτ, συμπληρώνεται από γυαλιά-τζαμαρία που καλύπτουν τη μισή μούρη και το απαραίτητο ξανθό μαλλί. 
(Couλα μου να με συμπαθάς, αλλά από το σοκ του ασημιού πέδιλου δεν πρόσεξα αν είναι ΚΑΙ βυζομπαλούσα!)

Πειράζει που κάτι τέτοιες δεν τις μπορώ με τίποτα;;; Έλεος δηλαδή!!! Πρέπει να βγει και ένας μπόγιας για αυτές τις "αδέσποτες", μια fashion police, κάτι τέλοσπάντων... τι φταίνε τα δικά μας τα ματάκια δηλαδή;

Αυτά είχα να πω για τις φλόμπες του νταλαμεσήμερου!!!

Υ.Γ: πάρ'τε και μια εξήγηση της λέξης "φλόμπα" . Όχι τίποτα άλλο, να μη σας αφήσω και με την απορία. 
Αν και οι φίλες μου κι εγώ την χρησιμοποιούμε με την έννοια της ψωνισμένης, ψηλομύτας, σνομπ 
(χαζο)γκόμενας που είναι ντυμένη υπερβολικά, είτε αυτή είναι όμορφη, έιτε άσχημη.

Yes, we are bitches, i know!! 


3 προσπάθειες διάσωσης:

Mamouli είπε...

Για όλα αυτά φταίει η Carrie (η Bradshaw καλέ!). Την αγαπάμε για το sex & the city και είμαστε τρελοί fan, αλλά όπως είπε και ο ίδιος ο άντρας της (τον οποίο και αυτόν αγαπάμε): "Εσύ είσαι υπεύθυνη που οι γυναίκες πλέον δείχνουν φόρα παρτίδα το σουτιέν τους και δεν έχουν κανένα πρόβλημα".
Ε, όπως και με τα σουτιέν, έτσι και με τα παπούτσια. Τη είδαμε να φοράει το 12ποντο και το σορτσάκι-έξω-ο-κώλος-μου και να τρέχει στους δρόμους του Manhattan για να κυνηγήσει το σκύλο του Aidan που της έφυγε και αποφασίσαμε και εμείς μέρα μεσημέρι να υιοθετήσουμε το fake Manolo τύπου με το σορτς και να πάμε λιτές και απέρριτες να πιούμε το καφεδάκι μας. Η γούνα της έλλειπε για να συμπληρώσει το outfit!

Λόλα είπε...

Καλά μιλάμε Mamouli, δίνεις ρέστα, είτε γράφεις, είτε σχολιάζεις!
Χείμαρρος παιδί μου!

Όσο για την Carrie, την λατρεύω, αν και δεν έχω καθόλου το στυλ της- είμαι το εντελώς ανάποδο! :Ρ

Από εκεί και πέρα, η Carrie, φορούσε το 12ποντο καταμεσήμερο, αλλά ήταν Manolo Blahnik που κοστίζει όσο ένας μισθός και έτρεχε στο Manhattan, που όσο και να πεις, εκεί είναι όλοι άγνωστοι μεταξύ τους.

Η... δικιά μας, φορούσε ένα πέδιλο της κακιάς ώρας (τόσο κακοφτιαγμένο δεν έχω ξαναδεί) και το κυκλοφορούσε σε μια μεγάλη, επαρχιακή πόλη της Ελλάδας,που λίγο-πολύ τις φάτσες τις ξέρεις.
Ε τώρα αν έβλεπα και γούνα καταμεσήμερο και κατακαλόκαιρο, εγώ δεν θα γλίτωνα τον παροξυσμό και αυτή την κατραπακιά!!! :Ρ

Τι έχουν να δουν τα ματάκια μας ακόμα....!!!

Σε φιλώ! :)

slang.gr είπε...

Αλό. Μια και έχεις άλλο ορισμό για το φλόμπα, δεν κάνεις μια εγγραφή στο σλανγκρ να τον χώσεις να γουστάρουμε όλοι μαζί;